Teamträff!

var man hemma igen efter en fantastisk helg. Egentligen vankas det jobb och vardag idag men jag sjuknade in igår, typiskt eller vad?!
 
Helgen har iaf varit ASBRA! Jag mötte upp Maria strax innan tre i fredags och tillsammans bilade vi ner till Göteborg. Bara det att vi missade avfarten till Göteborg (jaaa, vi tjattrade en hel del... En ny människa att utbyta alla sina tankar med lixom) och fick snurra runt i Södertälje tre varv. Sen var vi på banan igen.
 
Jag fick uppleva min första riktiga "livet på diet och på språng" i fredags. Efter en timmes bilfärd skulle det mumsas riskakor och avokado. Maria fick snällt skära avokadon i bitar så jag kunde trycka in dem i munnen medans jag körde. Sedan stannade vi till för att äta middag och sträcka på benen. Jag åt snällt min förberedda matlåda även om vägkrogen skyltade med en massa gott. Sista målet intogs när vi landat på hotellrummet innan sängen väntade.
 
Utvilade begav vi oss sedan till Frukostbuffén. ♥
 
 
Resten av dagen bestod av bonusträning för axlar och mage, lunch, lite shopping för mig och Linda medans dem andra drack kaffe samt posering-och-Twalksträning med supersnygga hjälpcoach Tess som förbereder sig för tävling inom några veckor.
 
Dessutom fick vi finbesök av Madde, David och lilla söööta bebis. Tillsammans åt vi alla middag på ett av de fräschaste bufféställena jag varit på - Göteborgs Wok.
 
Tack alla underbara för att jag har fått tanka ännu mer energi i eran närhet. Årets nya teamisar är mer än välkomna till vårat fantastiska gäng. Ensam är stark, men tillsammans kan vi krossa berg!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0