2013 - året då dröm blir verklighet!

Jo, det är sant!
 
I år skall min dröm bli verklighet, den drömmen jag haft de senaste fem, sex åren. Det känns kul, läskigt och spännande på samma gång. De senaste veckorna har fokus legat helt på träning, träning, träning, mat, vila, sömn och såklart julen och nyår där i mellan.
 
Passen på gymmet har höjts en nivå och jag försöker att verkligen pressa det där sista. Veckan som i skrivande stund passerar är min sista byggnadsvecka innan jag går vidare in i nästa fas av min satsning.. Jag kollar igenom mina upplägg, skriver shoppinglistor till storhandlingen på ICA och försöker förbereda allt annat som skall underlätta vardagen i min satsning.
 
Och jag har köpt julklapp till mig själv:
 
 
 
Dessa kosttillskott ska på få hjälpa mig en bit på vägen + lite annat smått och gott. Förråden är med andra ord laddade. Tack Sportkost
 
Några dagar kvar och jag skall ge det sista...
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hejja Hejja Frida! Skall bli roligt att följa din väg scenen. Kör så det ryker :)

Svar: Tack Matilda... Det ska bli superskoj! =D
MysFrida's värld

2013-01-04 @ 09:00:13
URL: http://matildastraningsblogg.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0