Älskade Axlar

Idag stod det återigen axlar på schemat - har det redan gått en vecka sen sist? Jisses säger jag bara! Tyvärr var det här sista axelpasset på det här uplägget eftersom ett nytt är att vänta till nästa vecka. Jag kommer att sakna det!
 
Upplägget har de senaste veckorna har sett ut så här:
 
Stående Fjärilen 12x3
Hantelpress 8x4
Frivändningar 10x 3
Axellyft på lutande bänk framåt 10x3
Stående axellyft 8-15x3
Militärpress 8x3 + Drag till hakan.
 
Passet tar mig dryga timmen, inklusive uppvärmning, och beroende på mängden folk i gymmet. Har ni tänkt på vilken sjukt bra övning frivändningar är? Pulsen går UPP och man måste aktivera magstödet till max. 
 
Idag avslutade jag alltihopa med ett lättare intervallpass. Halsen börjar kännas bättre men jag ville inte göra några hjälp-jag-tror-jag-ska-dö intervaller. Istället blev det lite lugnare intervaller men ett högre grundtempo. Sjukt bra ändå och svetten fick rinna lite grann...
 
 
Håll i er, här följer en liten axelutveckling under första delen av 2012. Nästa gång får ni se en bild på en något mer "hård" och deffad en ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0