Alströmertrofén 2013

And of we go.....
 
Då var det dags! Storhandling gjord, väga, mäta och planera maten. Kläderna ligger redo för morgondagens PW. Det är med en enorm förväntan och spänning som min livs första tävlingsdeff drar igång. Samtidigt känns det också lite läskigt... Men jag antar att det bara är "normalt" - jag ska ju ge mig ut på okänt vatten =)

Jag bjuder er på en sån där hederlig titta-vad-jag-har-handlat-för-godsaker-bild.
 

 
Ikväll återstår nu bara att tillaga min kyckling och sedan ta mina "startmått" så jag vet vad jag har att utgå ifrån.
 
Ni måste även få se detta... Trodde ni att ljuset inte spelade någon roll för hur man "ser ut"??
 
 
Då trodde ni fel!!! Ser typ heeelt otränad ut på vänstersidan jämfört med höger!!
 
 
Nä vet ni va... Nu kör vi allihopa - hela vägen in i mål!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kör hårt nu! det kommer gå galant för dig. Du verkar ju ha en vilja av järn av det jag har läst ;)börjar min deff nästa vecka, känns lite pirrigt också vill jag lova

Svar: Härligt, då får jag önska dig ett stort Lycka till också =)
MysFrida's värld

2013-01-06 @ 18:52:45
Postat av: Mallan

Ska bli så kul att följa dig Frida:)Hoppas verkligen jag har möjlighet att se dig glänsa på scen när det är dags! Kram på dig

Svar: Tack Malin... Ja, det hoppas jag också :o) Kram så ses vi snart!
MysFrida's värld

2013-01-06 @ 19:33:29
URL: http://fitnessmallan.shapemeup.se
Postat av: Ida

Ja nu jävlar är det din tur! Superwoman :)

Svar: Oh yes!
MysFrida's värld

2013-01-06 @ 22:13:54
URL: http://reiher.shapemeup.se
Postat av: Linnea

Kul! Ska bli spännande att följa dig då vi har samma mål. Vi ses i juni! :)

Svar: härligt Linnea, då ses vi då!! Ska bli så spännande, Lycka till :)
MysFrida's värld

2013-01-13 @ 18:13:48
URL: http://nea78.shapemeup.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0