Första dagen

var första dagen snart avklarad, men den höll på att gå i "stöpet" redan innan jag klivit upp ur sängen. Mirakulöst nog så lyckades jag stänga av alla mina tre alarm på mobilen utan att ens notera att jag gjorde det. Vid tillfällen som dessa är det bra att ha en sambo som går upp och jobbar tidigt. Hans klocka väckte mig nämligen 15 minuter senare och med ett ryck for jag upp! Det gjorde dock att allt blev 15 minuter förskjutet och jag kom innanför dörren till jobbet prick 08.00. Det kallar jag punktligt! Däremot ingenting jag vill upprepa på onsdag då nästa Powerwalk ska klaras av!!
 
De wookade grönsakerna som värmdes upp till lunch tillsammans med min kyckling fick jag inte riktigt i mig och jag höll på att få upp dom. Kroppen sa lixom ifrån, typ - "jag vill inte äta upp er"... Haha! Teamis Rebecca påstår att det snart går över och att all mat snart kommer att smaka gott. Vi får väl se med det. Knepigaste-Tjejen-I-Stan.
 
Gymträningen idag bestod av framsida lår och vader. Och nytt träningsschema på tapeten. Galet mycket NuÄrDetJanuariOchJagSkaBörjaTräna-Folk var där och lekte lite bland vikterna och tyvärr lyckades jag bli lite distraherad från min egen träning och det kändes lixom som ett "sådär-pass". Låret bevisade däremot annat då jag i bilen hem knappt lyckades trycka ner kopplingen för att mitt lår skakkkkkkkkade så mycket. Wierd känsla!
 
Nu väntar två ägg och en kopp te ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Kom ihåg vad jag sa så ska du se att jag har rätt ;)

Svar: I will! =)
MysFrida's värld

2013-01-07 @ 20:53:13
Postat av: Ida

Håller med Beccs, vänta du bara så kommer du äta ALLT! Förövrigt så är du gryyyyym, snyggaste bruttan på scenen och jag ska skrika mej hes när du står där!

Svar: :o)
MysFrida's värld

2013-01-11 @ 21:13:53
URL: http://reiher.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0