Fröken nojig

Efter att ha dragit av ett rejält bra axelpass följt av intervaller kändes det helt okej att komma hem till detta. Speciellt också eftersom jag gått hungrig typ hela dagen. Jag kan lova er att potatis, köttfärsbiffar med basilika & vitlök samt broccoli aldrig har smakat så gott. Mums med mat!
 
 
Resten av kvällen har bestått av att laga morgondagens och torsdagens lax. Ni som känner mig vet att jag är världens mest nojiga tjej och jag tycker inte om att äta mat som har legat i för "många dagar". Det är gränsfall på torsdagens lunchlax där. Detsamma gäller fryst mat och en massa andra grejer. Jag har mina "fobier", men det resulterar också i att jag får spendera dubbelt så mycket tid i köket. Vi får se hur det går för mig om någon månad, då kanske jag är både härdad & botad! (Och tack sambo som sätter på potatisen innan så att jag bara kan äta den när jag kommer hem från träning, uppvärmd potatis är ingen hit!)
 
Och när vi ändå är inne på ämnet köpte jag en supersmart grej här om dagen; en matlåda med inbyggd kylklamp! Alldeles för dyr för att vara en matlåda, men nu slipper jag bära runt på min rosa lilla kylväska! =)
 
 
Snart te och kvällsägg, jag längtar redan.
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Du vet att jag förväntar mej att det har blivit en riktig viking av dej om ett par månader! Någon kommer nog till och med ha lärt sig att tycka om keso ;)

Du är bäst! Kämpa på med vecka nummer två nu :D

Svar: Tack snälla, nu är vi snart inne på vecka 3! =D
MysFrida's värld

2013-01-16 @ 00:11:31
URL: http://reiher.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0