Hamstrings

Idag slutade jag tidigare på jobbet för att bränna femtonhundra spänn hos tandläkarn. Underbart, är det inte? Men jag är inte bitter, detta gjorde ju att jag var på gymmet en HEL timme tidigare än vad jag brukar. Kände ingen stress och körde lite bonusövningar.
 
Det är svårt att träna baksida lår. Jag har nog alltid tyckt det. Lättare vikter och högreps ger sjukt bra kontakt och det riktigt bränner i musklerna men så fort jag ska försöka träna tyngre så låser det sig. Problem nr 1 är att mina handleder tar slut innan själva lårmuskeln när jag kör raka mark. Dragremmar är jag av någon anledning emot, jag vill försöka stärka upp hela kroppen när jag tränar. Men nästa vecka måste jag nog ge dem ett försök om jag ska få till ett TUNGT pass för mina små hamstings.
 
Dagens middag både såg god ut och var det!
 
 
Nu väntar ett avsnitt av min nya serie som jag inte kan slita mig ifrån, Spartacus!
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Skickar en hejjapåkram såhär på fredagskvällen! =)

2013-01-25 @ 19:24:05
URL: http://reiher.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0