Helgen som gått

I fredags var jag en chicken och utförde min morgoncardio inne på gymmet. -18 grader är inget för mig! Detta gjorde dock att morgonen blev något stressig då gymmet inte öppnar förrän halv sju och jag skall vara på jobbet vid åtta. Inte nog med det glömde jag ju så klart halva dagens packning hemma på morgonen och var tvungen att åka förbi hemma igen innan jobbet. Puh säger jag bara! Det blir bättre from första februari då gymmet börjar öppna vid sex alla dagar i veckan. Det tackar vi för när Rysskylan är på besök!
 
Igår fick jag äntligen avnjuta min Tacotallrik som jag gått och suktat efter, det var obeskrivligt gott!! =D Det blev även mys med båda systrar (höggravida!) och deras redan existerande små underbara liv, en riktigt bra lördag där jag dessutom kom i säng relativt tidigt.
 
Nu väntar nagelfix och sedan gym = söndagsmys!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0