Tävlingsskor

Jag kan inte påstå att träningspasset idag går till historien som ett utav dom bättre. Både låg på energi och låg i humöret. Men en genomkörare blev det iaf.
 
Sen hade jag lite kvalitetstid i Sollentuna centrum och fyndade ett par skor på rea som är tänkta till tävlingen. Nu har jag några månader på mig att gå in dom bara... Hur det går återstår att se. Hoppas och tror att dom är godkända efter alla dessa regler som ska följas :o)
 
 
Imorgon börjar vi om på programmet - vecka fyra & teamträff i sikte! ♥
 

Kommentarer
Postat av: fitnesscoachen

japp, de där är godkända!

Svar: Kanoners! :o)
MysFrida's värld

2013-01-28 @ 10:27:15
URL: http://fitnesscoachen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0