Träningsdejt

Igår hade jag och Ida ett, som hon så fint kallar det, muskelmöte inne i stan. Hon är ju för go den där tjejen alltså!! 
 
Det var drygt ett år sedan vi träffades första gången och jag kommer ihåg det som igår. Nervös som jag var över att åka iväg på min första teamträff med folk jag aldrig träffat förut. Jag, Ida, Linda och Thomas delade bil ner till Götet och redan där bland dessa goingar släppte min nervositet :o) 
 
Sedan dess har jag känt en särskild kontakt till Ida, vilket förmodligen beror på att vi är jämngamla och var lika rookie i teamet när vi började (då jag genom mina ögon såg alla andra som väldigt inbitna och vana atleter). Ida genomförde sin debut på decembercupen och luciapokalen nu i höstas/vintras och jag har därmed utsett henne till min personliga lilla extracoach och bollplank nu under min vårdiet. 
 
Kika gärna in på hennes blogg, här nedan följer några bilder från gårdagens pass, enjoy!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Åsa

Som jag har förstått så har du precis börjat satsa på Body Fitness och har planer om att börja tävla. Det är precis det jag vill men undrar bara hur man börjar? Hur gjorde du?
Min grundstyrka är nog ganska bra men har en del överskotts fett att jobba bort för att få synligare muskler.

Kämpa vidare! /Åsa

Svar: Hej Åsa!Det stämmer, förhoppningsvis står jag på scenen i Juni. Det var lite mer än ett år sedan jag tog kontakt med Madeleine Johansson som driver Team Pure Fitness och som jag idag är en del utav. Jag hade velat tävla redan förra året men Madde hjälpte mig med att under ett års tid bygga upp kroppen. Mitt tips är att kolla runt på internet efter någon som har erfarenhet och kan hjälpa dig att lägga upp en långsiktig plan. Varken att bygga muskler eller att deffa är något man gör i en handvändning. Stort lycka till Åsa! Kram.
MysFrida's värld

2013-01-14 @ 22:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0