11 Dagar

Det är inte ofta man får rådet att ta det lungt. Som med det mesta här i livet vill jag prestera, det är en del av den jag är (eller i alla fall har varit genom åren), oavsett det gäller träning, arbete eller som förut - skola. Jag har lärt mig den hårda vägen. 
 
Just nu skriker min kropp efter att jag ska lyssna på den, huvudet vill men kroppen säger nej. Det är en både konstig och ovanlig känsla då det i vanliga fall är precis tvärtom - kroppen orkar ju allt som oftast mer än man tror och istället är det hjärnan som säger "Nej, ge upp" eller "stopp, detta är ju jobbigt".
 
Nu lyssnar vi på kroppen istället och tar helt enkelt dag för dag... Det är nära nu!
 
Ps. Att mysa med bebis är riktig lycka!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0