2 Dagar

Nu är alla träningspass för den här dieten och satsningen avklarade. Klar, Finito, done! Vet ni hur bra det känns? Nu ska jag bara vila mig i form och så småningom börja fylla på med mer mat.
 
Jag kan inte påstå att jag var kaxig på träningen imorse. Tredje tömningspasset klarades av och var helt klart jobbigast av dom alla (vilket det förmodligen skall vara). Höll mig till Miiinivikter och till och med en liten pinnstång kändes tung, ni vet en sån där man värmer upp med?! Fumlig är bara förnamnet och jag tappar nästan allt jag tar i. Men det skall ju förhoppningsvis gå över snart :o)
 
Som jag skrev igår består dagen av jobb och sedan en jäkla massa packande och matlådefix. Jag lovar att ta ett kort på mitt berg av mat som jag kommer att transportera med mig på tåget... haha!
 
Det jag längtar allra mest efter just just nu: en stor latte med kanel på och en cola zero!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0