3 Dagar

Teamis-Ida tyckte jag skulle ta denna och trycka upp den på en stor fet T-shirt:
Faktum är att det typ är exakt så jag har känt mig idag. Virrig, trött, hungrig, liten, orklös och otaggad på allt, framförallt träning... Men nu ligger jag här nedkrupen i soffan med vetskapen om att jag tagit mig igenom denna dag också. Jag hungrade inte ihjäl och jag dog inte av att köra ett helkropps och högrepspass på gymmet, även om det var jobbigt.
 
Imorgon efter jobbet blir det mycket att stå i. Matlådor ska lagas inför fredagen och näst intill allt jag behöver ha med mig ska packas ner i resväskan inför helgen. För på fredag förmiddag går tåget mot Alingsås,.. GAAALET!
 
Planen är att jag ska köra det sista tömningspasset redan imorgon bitti, dels för att få det överstökat när energinivån ännu är på topp. Eller snarare - innan jag hinner tänka efter för mycket. Sen blir det ytterligare en dag med den kost jag ätit idag. Tufft, men jag är laddad och har fokus på det som jag ska få börja mumsa på imorgon kväll. Vätskenivån stryps däremot en hel del så det blir till att "spara" på eftermiddagens dos av vätska :o)
 
Ja ni, nu är det banne mig inte långt kvar. Bjuder på två bilder från en sliten, svag och trycklös tös under dagens pass:
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Ååh vad fin du är! Snyggaste axlarna! :) TVÅ SMÅ dagar nu!! Piece of cake<3

Svar: Yes, it´s a piece of cake!! <3
MysFrida's värld

2013-06-12 @ 21:13:05
URL: http://Reiher.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0