4 Dagar

Jag vet inte om jag kan påstå att dagen har varit bra, bra blir det väl aldrig då man måste ta sig igenom jobbiga saker. Men begravningen var fin. Och i sånna här sammanhang är det svårt att genomföra sista veckan inför diet. Man vill gärna vara en del av gemenskapen; av sorgen, glädjen och fikat efteråt. Hade det varit en vanlig dietvecka hade jag kunnat anpassa dagarna så att jag kunnat medverka helt och fullt ut. Men nu är det som det är. Inte ens en kaffe utan jag sippade fint på mitt vatten. Det allra viktigaste och det som bestyder mest är dock att jag kunde vara närvarande.
 
En liten mini fotosession ägde rum på gymmet idag, anldeningen får ni veta i början av nästa vecka :o)
 
Nu är morgondagens matlådor färdigfixade (och nej, det varken ser mycket ut eller är det) och jag sneglar på det som råkade komma med i shoppingvagnen i söndags. Snart. Får. Jag. Smaka. På. Detta.
 
 
 
Nu väntar finalen i Biggest Looser! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0