5 Dagar

Min första tömningsdag är snart avklarad och jag tackar gudarna för det. Det har varit en fruktansvärd dag med huvudvärk, hunger, vattendrickande och kämpande för att få i mig det äckliga saltet. Åt nyss min sista "portion" tillsammans med lite avokado. Only 1 more day to go... (onsdagen blir något lättare sen).
 
Tyvärr gissar jag att morgondagen kommer att bli betydligt jobbigare, framförallt psykiskt. Min farfar gick bort för drygt två veckor sedan och skall begravas imorgon. Så det känns riktigt tungt att ha något så känslosamt och jobbigt så nära inpå min tävling. Men har jag klarat av denna dag ska vi nog ta oss igenom morgondagen också. Tillsammans med familjen får vi ge varandra stöd <3
 
Förutom allt det jobbiga så har jag faktiskt blivit lite ompysslad idag också, fått både håret färgat och mina tävlingsnaglar fixade:
 
 
Gliiiiiiiiiitter!
 
Nu ska jag dricka upp min sista mängd vatten och sedan gå o sova. God natt! ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Dorseen

Jättekul att du börjat uppdatera så mkt inför tävlingen ! Tycker det är sjukt spännande ! :D

Svar: Jaaa, det är ju nu allt det roliga närmar sig :o)
MysFrida's värld

2013-06-11 @ 08:33:22
URL: http://dorseen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0