6 Dagar

OBS! Det är lika bra att du slutar läsa redan här om du inte klarar av att jag tänkter vara lite självgod denna vecka, efter några år av träning och fem månaders dietande och såååå nära detta mål som man bara kan bli. Men jag är ung fortfarande och vem vet vad mitt nästa mål i livet blir? Kanske att bättra mig och fortsätta tävla? Eller så hittar jag något helt annat livsmål... Det får tiden utvisa.
 
Idag kördes iaf den här dietens sista riktiga träningspass på gymmet. En härlig och pigg känsla i kroppen. Det hela avslutades med en tupplur i solariet innan jag tog mig hemåt för att äta lunch. Nu väntar lite planeringsarbete med nästa veckas kost innan jag åker iväg till affären för att veckohandla. 
 
Jobbigare än såhär blir det inte.. Förutom att jag ska dricka mängder med vatten imorgon och salta min mat en hel del. Tur att jag gillar salt.. haha!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0