7 Dagar

Idag är det exakt en vecka kvar tills jag skall stå på scenen. Det trodde jag inte för fem månader sedan...
 
Till att börja med vill jag tack alla de vänner som jag träffade igår när vi var på examensfest hos Maria och som gav mig så mycket pepp och lyckönskningar. Det är GULD värt och jag blev sååå glad, tack för att ni finns!  :o)
 
Imorse prioriterades sömnen och jag sov ända till halv tio, något som jag inte lyckats med under hela våren. Sambo och jag körde ett lass med saker till nya lägenheten och skall nu koppla av. Imorgon väntar mycket fix och trix inför sista veckan. Det blir inte en vanlig  dietvecka utan kommer att bestå av den så kallade tömningen och fyllningen inför tävlingsdagen. Någonting som är varken hälsosamt eller som bör testas hemma. Det är ju bland annat det man har sin coach till!! Vätska, salt, kost och träning anpassas efter ett särskillt upplägg med målet att driva ut kroppens vätska så att man ser mer definerad och hård ut på tävlingsdagen. Hur just min kropp kommer att reagera på detta återstår att se...
 
Och ni - man vet att det är NÄRA när maten för tävlingsdagen har börjat handlas hem... MUMS!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0