Egentid

Tiiiidigt imorse skjutsade jag sambon till Arlanda, han ska till Rom och njuta av pasta, kaffe, pizza, parmesanost, god italiensk glass och gott vin... Samt kanske insupa lite Romersk historia... Ganska så säker på att han inte är lika mat-fixerad som jag... haha!
 
Detta innebär några dagar för mig själv, med 110% fokus inför tävling. Den tiden som blir över, vilket jag inte förväntar mig blir så många minuter, skall ägnas åt att packa och rensa lite grejer inför en flytt som sker två veckor efter tävling. Jag och Andreas skall lämna vår mysiga lilla lya och har blivit med en trea istället, dubbelt så många totalrenoverade kvadratmeter.. :o)
 
Helgen har hittills varit bra - fylld med vila, träning, promenader, god mat, rosor mm. och igår var vi på namngivningscermoni hos syster för hennes lilla Charlie ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0