Flyttstök

Hej på er gobitar :o)
 
Igår var jag på gymmet igen för första gången på en vecka, jag kunde inte hålla mig längre! Kändes både lite konstigt men också väldigt skönt. Det blev ett kom-igång pass för bröst, triceps, axlar och mage samt lite avslutande intervaller på det (käkade lite väl mycket men väldigt god glass som uppladdning på jobbet). 3-4 set med ungefär 10-12 repetiotioner. Idag ska jag klara av kroppens kvarstående muskelgrupper - ben, rygg och biceps.
 
Sedan tävlingen har jag gått en del promenader för att rensa och försöka samla tankarna, men den mesta av tiden går åt till att flytta! Vi är i full rulle med att lasta över möbler, kläder och prylar från en lägenhet till en annan och jag kan kan inte annat än förundras över hur mycket grejer som faktiskt rymms i garderober etc... Helt galet!
 
Idag är det kortdag på jobbet och sedan väntar ju långhelg och midsommar som skall firas med familjen <3 Ska försöka ge er den sista delen och resumén av tävlingsdagen med både bilder och text så snart jag bara får tid (och ett fungerande internet till min dator).
 
Önskar er alla en riktigt trevlig midsommar nu. Försök njuta av ledighet och god mat men också balansen därimellan med promenader och energi som kroppen faktiskt behöver. Och lova mig att inte ha dåligt samvete om ni äter något gott och kanske mindre nyttigt i helgen - men ställ er frågan: Är det värt det? Svaret på den frågan är också svaret på hur just du skall agera.
 
Sol, värme och kärlek från mig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0