Resumé - Dan före dan

 I det här inlägget tänkte jag återbetätta hur min fredag såg ut. Så häng med på resan från Stockholm till Alingsås.
 
Min morgon började klockan 06:00 då klockan ringde. Pigg som en lärka studsade jag upp ur sängen, det var ju en spännande dag och helg som väntade! Maten som skulle med plockades ihop och så även det sista i resväskan. (helt galet att jag hade lika mycket packning som när man åker utomlands en vecka!)
 
 
 
Sedan bar det av in till Stockholm Central där mitt tåg avgick 09.25. I Örebro hoppade Teamis Sanna på tåget och dryga timmen senare var det dags för lunch: Skosula och torr klyftpotatis, men det var väldigt gott ändå... Mat är ju alltid mat!
 
 
 
Sedan checkade jag in på hotellet och sov gott en timme. När jag vaknade strax innan tre var det dags för nästa mål mat. Mera klyftpotatis och en jädrans massa äggvitor.Vid den här tiden började även mina 5 dl vatten ta slut. Sista droppen vatten på ungefär ett dygn intogs.

 
Även en formbild togs för att skickas till coachen.
 
 
Mera vila och sedan mera mat, denna gång middag och klyftpotatisen byttes ut mot ris :o)
 
 
Finaste Malin dök upp strax efter det. Den pinglan bodde med mig natten innan och fick lugna mina nerver lite. Malin har själv tävlat ett antal gånger och det kändes otroligt skönt att ha henne där, det dyker ju alltid upp frågor, funderingar  och hjärnspöken.

Efter samtal med coachen var det nu dags att börja knapra riskakor. Lycklig tjej ligger med benen i högläge och får äta sin första riskaka! Riktig lycka, haha!
 
 
Kvällen fortsatte och Malin och jag tjattrade på om allt mellan himmel och jord. Tillslut var det dags för mat igen. Mera ris men denna gång smaksatt med kanel, vilket var en riktig succé. Till detta intogs ca 10 cl vitt vin - min första alkohol sedan nyårsafton. Sedan sov jag gott :o)
 
 
♥ Fortsättning följer
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0