Benhinnestrul

Idag är kroppen min alldeles skakig... Om 30 minuter får jag äta mellis!! Lääängtar... de trettio längsta minuterna i mitt liv... haha!
 
I övrigt går det bra med allt, tränar och kämpar på. I söndags drog jag dock tyvärr på mig en liten överansträngning i benhinnorna efter att jag tagit nååågra få, liite för snabba löpsteg utomhus. Det har ju gått så bra att på mornarna blanda två min jogg med tre minuter promenad på gymmets löpband så jag blev lite för lyrisk där ett tag. Så nu backar jag med löpningen och promenader tills benhinnorna lugnat sig lite och under tiden blir Crossen min bästa vän. ♥
 
Mätningen i helgen visade på fin fina resultat och jag "krymper" för varje vecka, nu gäller det bara att börja sätta poseringen också! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0