Diet del 3

Igår blev det både storhandling och en hel del matlagande. Väga & mäta så att allt blir rätt och sedan tillaga typ hälften för att underlätta vardagen. Del 3 på dieten inleddes idag och nu börjar det bli tufft. Cardion dras upp ganska rejält och nu sätts planeringsförmågan verkligen på prov. Varje kväll packas det träningskläder x2, jobbkläder, hela dagens mat, kosttillskott och allt annat som man behöver tänka på.
 
Men det går bra nu, jag är inne i mitt ekorrhjul och gör det jag ska. Får bara hoppas mina vänner står ut hela våren, men jag vet att alla stöttar mig till 110%. Jag får ju ändå inte glömma att det är nu jag lever min dröm. Att stå på scenen i Juni är bara ett kvitto på hela resan dit.  I'm living my dream. 
 
Det är mycket mat (bra mat!) som skall inhandlas, lagas och ätas på diet :o) Och jag som älskar listor går ju verkligen igång på det här.. haha!
 
 
 
Och ja, jag jobbar på att bredda ryggen!!! =D
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0