Dietsnurrig?

Jag har börjat glömma en massa grejer och värre lär det ju bli... Eller vad säger ni med lite mer diet-erfarenhet?!
 
De senaste dagarna har jag lyckats glömma min handduk hemma vid två tillfällen. Så står man där i omklädningsrummet alldeles svettig och på språng till jobbet (dvs en tid att passa). Vad göra? Bara gå in i duschen och sen lufttorka i bastun... Ikväll har jag sett till att handduken redan ligger nedpackad. Inte glömma den igen!
 
Idag har jag dessutom fått slåss på gymmet med alla andra människor. Eller... alla andra som använde crosstrainern. Det kan vara lite jobbigt att behöva tänka om när man går på diet, tränar sitt andra pass för dagen och bara vill få intervallerna avklarade så man kan åka hem och äta. Jag började promenera lite sakta på ett löpband i hopp om att någon skulle ge upp sitt konditionspass innan jag insåg att klockan nog skulle kunna bli en hel del innan det var min tur. Så idag har jag cykelintervallat. Och det blev ju svettigt det med! =D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0