Efter regn kommer solsken!

Jag tror att jag är på banan igen... Joo, jag vill verkligen tro det!
 
Veckan som jag lämnar bakom mig har varit olidlig på många sätt. Jobbiga träningspass flera gånger per dag. Fullt med matlagning. Packa upp och ner kläder och matlådor. Planera. Strukturera.  Och så begravning på det... Nej, varken kroppen eller knoppen har varit med mig denna vecka och det känns tungt att inte orka. 
 
För jag vill ju det här egentligen, jag vill ju att kroppen ska orka. Jag vill kämpa och jag Vill stå på scenen i mitt livs form i Juni.
 
Tack och lov kändes det äntligen lite lättare och kroppen något piggare under dagens andra pass. Piggare än den gjort den senaste veckan.. Jag tror jag är på banan igen. Jag nästan längtar efter att hänga på gymmets lås vid 06:00 imorgonbitti redo att starta måndagen på bästa möjliga sätt. 
 
Och så ligger väldens godaste SöndagsDeffTaco i magen... Mums! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0