Örebro & BOS

Idag är den här tjejen glad att det är fredag idag och lördag imorgon, då det vankas VILODAG och Fylla-på-med-inspirationsdag. Ikväll efter jobbet styr jag nämligen bilen mot Örebro och bästigaste Rebecca. Där får vi någon timmes tjatter tillsammans innan vi ska sova och köra vidare mot Alingsås och Battle Of Scandinavia. För min del blir det medtagen matlåda i bilen, som jag lagade iordning redan igår... Planering är ju A och O.
 
Det ska bli sååå kul att få titta på lite tävlingar. Dels för att jag såhär i mitten av min diet verkligen behöver fylla på mitt inspirationskonto, men också för att typ halva (kanske inte riktigt men...?!) mitt eget team kommer att vara på plats och titta, så jag ska få träffa och umgås med massa goa teamisar och genom dom också fylla på alla mina celler med motivation.
 
Den här helgen kommer att bli Awesome!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0