Påskledig

Puh!
 
Det är en körig vecka jag lämnar bakom mig.. Fylld med inspiration efter förra helgens tävlingar startade jag veckan på högväxel. Idag är energin slut. Bokstavligt talat. Jag har sån förj*vlig träningsvärk i benen att det känns som om jag nästan dragit på mig en överansträngning... Cykelns trampor gick knappt att få runt idag men jag är glad att jag inte gav upp! Kroppen jobbar verkligen inte med mig just nu...
 
Underbart att det däremot var en kort arbetsvecka. Det ger ju mertid åt framförallt träningen, men också vänner, familj och sambo som annars får stå väldigt mycket i bakgrunden.
 
Mest av allt just nu ser jag fram emot morgondagens TOTALA vilodag tillsammans med att fylla på mtt lager med energi och bra mat. För de senaste dagarna har jag varit riktigt hungrig och det bådar ju gott inför måndag då vi drar igång med "del 4" på dieten = ännu mindre kalorier. Men jag är på gång och formen kommer krypandes där runt hörnet. Först ska jag bara fira påsk med familjen imorgon, sen är jag laddad till 1000 igen!
 
Det firar vi idag med funlight i vinglas! ♥
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0