Tävlingstankar

Vilken helg - den har bara sprungit förbi!
 
Det var superkul att vara på turne och bila genom Sverige men också väääldigt skönt att vara hemma. Tävlingarna igår gav mig såklart en massa inspiration så här mitt uppe i min egen satsning, samtidigt som det på ett sätt känns så skrämmande och jag börjar ifrågasätta om jag verkligen kommer att hinna i form i tid?
 
Jag menar... halva min diet har jag faktiskt bakom mig i dagsläget. Vilket innebär att endast halva återstår. Kommer jag att hinna?? Kommer timmarna att räcka till?
 
Det finns bara ett svar på den frågan. Jag har inte gjort den här satsningen i hopp om att kanske komma i tävlingsform, nej - jag har gjort den för att jag SKA stå på scen i Juni. Det får kosta hur mycket svett och cardio som behövs. Jag ska bara blicka framåt - och avslutar den här dagen med vetskap om att jag genomfört två riktigt bra pass idag!!
 
Och mitt nya snygga Dcore linne fick invigas! :o)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0