Tuffa torsdag

Veckans värsta dag är avklarad!
 
Just nu ligger jag hemma i soffan och har gjort detsamma den senaste timmen. Benen förmår sig inte att röra mig ur fläcken. Torsdagar är en tuff dag! Morgonen inleddes med en timmes jogg/gång och följdes upp utav ett benpass under eftermiddagen + intervaller á 40 minuter. Så förstår ni mig om jag säger att jag är trött? Till råga på allt var det över en vecka sen jag hade vilodag och "ätardag" (förra torsdagen) så det ska bli sjukt skönt med helg!!!
 
Idag har jag bara två måsten kvar.. eller nej, tre faktiskt... (1) Jag ska koka ett ägg, (2) förbereda morgondagens mat och (3) packa ner morgondagens kläder. Jag får göra allt med en endaste kraftansträgning innan jag återigen kan inta soffläge.

Imorgon blir det både fredagsfys & fredagsmys!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0