Counting down - sista månaden

Igår var det exakt en månad kvar tills jag ska stå på scenen. ja, ni läste rätt... EN månad! Det är sjukt hur fort tiden har gått sedan dietstart i Januari och jag misstänker att de sista 30 dagarna kommer att springa ifrån mig i ett ännu mer rasande tempo, med ännu mer fokus på främst träning och att sköta en strikt diet.
 
 
Däremot består varje helg fram till tävling av någon typ utav aktivitet, så dom får lixom bli som små målstolpar där jag vecka för vecka kan "bocka av" och ladda om. Det är ju hur kul som helst det här ju! *wiiie*
 
Vi startar upp den första av de sista helgerna med att fira Pappa som fyllt år. Det blir till att träffa min stora, underbara & mysiga familj och grilla lite lördagsmat. På söndagen har jag sedan tid för att piffa till mina naglar :o)
 
Helgen efter bär det av mot Göteborg för att träffa Coachen en sista gång och sedan umgås med Team-Malin som så snällt låter mig bo hos henne.
 
Första helgen i Juni är det namngivelsefest för systers lilla bebis, innan jag vinkar av Sambo som åker till Rom (han flyr några dagar för att orka med sluttampen med sin dietande flickvän.. haha!). Därefter är det Examensfest för min vän Maria som pluggat till sjuksköterska, hon är så duktigt den tjejen!!
 
Och sist med inte minst - det jag kämpat för hela våren - Den stora Dagen och allt som hör därtill med tömning, laddning, smink, hårfix, nagelfix, blingbling, bikini, riskakor, nutella och jaaaa, listan kan ju göras hur lång som helst. Just nu rider jag på en endorfinvåg som jag aldrig önskar tar slut ;-)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0