Lite nytt från mig

Det är inte lätt att hinna med allt just nu och då hamnar bloggen rätt så långt ner på min prio-lista. Korta jobbdagar och jobbveckor är underbart, men ack så mycket stressigare allt blir... Men också desto mer tid åt träning, vila och återhämtning! =)
 
Jag knep en plats till tävlingen i alla fall, 1 Maj släpptes ju platserna och det var först till kvarn som gällde. Jag satt uppe vid datorn redo att skicka in min anmälan när klockan slog 00.00. Plats nummer elva av trettio, och då anmälde jag mig på sekunden när platserna släpptes... Helt galet faktiskt! 
 
Dryga månaden kvar och jag försöker att hålla fokus på målet. Livet består inte av så mycket annat än egentid just nu - egentid på gymmet, framför spisen, på morgonpromenaderna, lite smått i solariet (som måste ökas om jag inte ska se ut som ett vandrande lik) och sovandes i sängen. Jag förstår inte riktigt hur sambo står ut...
 
Kroppen hårdnar mer och mer, även om man så lätt blir självblind. Men jag ber er - ni i omgivningen - kalla mig inte mager, smal, liten, tanig eller något annat sådant ord för jag jobbar för MOTSATSEN! Jag vill se muskulös, stark och välmående ut med en tight, snyggt tränad kropp. Jag har en månad kvar till tävling och behöver inte få höra att jag ser liten ut eller att "nu får det väl räcka".
 
Tack för mig, nu fortsätter jag att kämpa för att uppfylla min dröm!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ibland kan komentarer som sådana vara jävligt onödiga och inte så roliga. Fortsätt att fokusera på ditt mål grymmaste Frida. Du imponerar stort på mig ska du veta och folk som inte tränar med den inriktningen har ingen vetskap eller förståelse om vad allt detta innebär. Go Frida Go!!!

2013-05-07 @ 21:10:40
URL: http://mias.shapemeup.se
Postat av: Ida

Fantastiskt! Mycket muskler och mycket jävlaranamma där! Heja Fridolinen <3

2013-05-08 @ 00:25:09
URL: http://Reiher.shapemeup.se
Postat av: Mallan

Lyssna inte på sånt folk säger, många har en massa åsikter om sånt de inte vet något om egentligen. Nä, kör nu ditt race - nu är målet nära:) Go girl!!

2013-05-08 @ 20:41:24
URL: http://fitnessmallan.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0