Minikonferens

Jag har haft en paus från vardagen och det var sååå härligt!
 
Det började med att arbetsdagen slutade vid två igår. Jag drog iväg till gymmet för att hinna med dagens andra pass innan klockan blev fyra och resten av tjejerna från jobbet kom och hämtade upp mig. Sedan bar bilen av mot Uppsala och minikonferens. Helkroppsmassage, kycklingfilé, cola light, en massa tjatter och pladder samt en hel del planeringsarbete stod på schemat.
 
Jag har haft ett toppendygn och laddad till tusen efter morgonens långdusch, frukost, lite shopping och matlåda brände jag av ett tokbra träningspass. Har sedan städat här hemma, hunnit sitta och njuta av solen, storhandlat och lagat mat. Det är med en härlig känsla i både kropp och knopp som jag avslutar denna dag liggandes med benen i högläge. Och lediga fredag - du är välkommen!
 
 
 
 
 
♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0