Nedräkningen kan börja (på riktigt!)

Man märker att det är nära nu när det dimper ner ett sånt här mejl från Coachen:
 
 
 
Nu är det nedräkning på riktigt, idag 18 dagar kvar och trots förkylningen som ligger kvar där i bakgrunden så känns allt kanon. Solen skiner, pigg och energifylld (okej, energiFYLLD kanske var lite att ta i...). Men jag mår bra, känner mig glad och förväntansfull inför det som komma skall. Hallå lixom? Det är ju det här jag har kämpat mot hela våren... tjohej!
 
Nu ska bara förkylningen och det lilla, lilla halsonda som finns kvar få släppa helt innan jag går på veckans benpass och vågar köra på lite mer på cardion efter styrkan. Men fram tills dess lyssnar vi på kroppen :o)
 
Kram på er alla gobitar! ♥

Kommentarer
Postat av: Lisa

färg får du inte ha på alströmmer bara så du vet. vore ju tråkigt om du vart diskad för en sådan sak=(

Svar: Tack för omtanken, men jag har stenkoll på reglerna... Dokumentet är ett standard som används för oss alla tävlande.. :o)
MysFrida's värld

2013-06-04 @ 05:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0