Örebrotripp

Min lördag och söndag morgon denna helg spenderades på annan ort. Igår förmiddag satte jag mig på tåget mot Örebro för att möta upp finaste Rebecca i teamet. Hon har själv tävlat ett flertal gånger och besitter mycket kunskap kring fitness... Sååå bra att få bolla lite tankar, frågor, funderingar och idéer med en likasinnad. Nybörjare som man är lixom!
 
Vi körde ett gympass ihop på ÖKK. Ett bra biceps-triceps-mage och crosstrainer pass som resulterat i härlig träningsvärk idag. Sen lagade Beccis goda köttfärsbiffar till mig medans jag testade tävlingsbikini och poserade för henne. Nu är det nära. Sjuk nära. 34 dagar kvar tills scenen och bara full fart framåt!
 
Sambo hämtade upp mig på centralen idag och vi hann njuta lite av vårsolen och matlåda på en filt i gräset innan det bar av mot gymmet. Nu är det soffläge för mig med vetskapen om att matlådorna för måndag och tisdag är färdiglagade - skönt!
 
Någon hade det rätt så skönt på tåget när hon åkte hem idag.. :o)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0