Posering & Formcheck

Det är förkylda hälsningar som jag skickar från Göteborg. Jag har hållit mig frisk under hela dieten men vaknade upp igår morse med världens tjockaste hals och snorig näsa. Finns inte mycket att göra åt det, bara lyssna på kroppen och låta bli att stressa. Jag blir ju hellre sjuk nu än om två veckor.
 
För tillfället ligger jag hemma i Team Malins soffa och väntar på att kvällscaseinfluffet skall bli färdigt. Malin tar väldigt bra hand om mig. Vi har hunnit njuta av en kaffe i Göteborgssolen och ätit en suuupergod sushi och jag har även lyckats få tag på tävlingsörhängen!
 
 
Dagen här började dock med avstämning och poseringsträning med Coachen. Skönt att få ses och stämma av så här nära inpå tävling. Nu är det inte långt tid kvar, två dietveckor och en tömning/fyllningsvecka innan den stora dagen är kommen. Kan knappt tro själv att det är dryga tio kilo jag har tappat sedan i Januari. Nu är det bara att glida in i mål!!
 
Kram på er, ska försöka hinna uppdatera här snart igen! :o)
 
 
Och sola lite mer solarium innan dess . . . . .

Kommentarer
Postat av: Jonna

Så jäkla grym! You go girl! Kram Jonna

Svar: Tack tjejen!! :)
MysFrida's värld

2013-05-25 @ 22:53:15
URL: http://jonnasofiamorehed.shapemeup.se
Postat av: Matilda

Grymt fina Frida, skall bli jättekul att se dig på scen om några få veckor. Krya på dig! Kram

Svar: Tack så mycket Matilda... Sååå kul att ni verkar bli en del som kommer och kollar. Största kramen till dig så länge! :o)
MysFrida's värld

2013-05-27 @ 11:43:03
URL: http://matildastraningsblogg.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0